اعضای شورای شهر تهران ۱۰ نفر را به عنوان نماینده شورا در شعب دهگانه کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب کردند.

انتخاب ۱۰ نفر از اعضای شورا جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شعب دهگانه کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری در دستور کار یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

علی اعطا عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این دستور، گفت: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ در مورد ادامه همکاری با این مجموعه تردید جدی داشتم، زیرا برخی مسائل ناخوشایندی پیش می‌آید که ما از آن مطلع می‌شویم و متأسفانه حواشی و بی‌انضباطی در این کمیسیون زیاد شده است.

کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که نمی‌خواهم این مشکل را به شخص خاصی نسبت دهم، گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ را می‌توان یک کمیسیون شبه قضایی دانست، زیرا یک نفر نماینده از وزارت دادگستری، یک نفر نماینده از وزارت کشور و یک عضو شورای شهر تهران در این کمیسیون حضور دارند.

اعطا تصریح کرد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی صادر می‌شود و در دبیرخانه با، اما و اگر‌هایی مواجه می‌شود که متأسفانه نظم و انضباطی که انتظار می‌رود در کمیته ماده ۱۰۰ حاکم نیست.

پس از اظهار نظر عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، کار رأی‌گیری انتخاب ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر تهران در کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام شد که در نهایت آرش حسینی میلانی، علی اعطا، زهرا نژاد بهرام، مجید فراهانی، الهام فخاری، زهرا صدراعظم نوری، محمد سالاری، حسن خلیل‌آبادی، افشین حبیب‌زاده و بهاره آروین با رای اعضای شورای شهر جهت عضویت در شعب دهگانه کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار