بازیکن تیم وچان کردستان گفت: همه تلاش خود را برای کسب قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان می‌کنیم.

شیوا فاضلی بازیکن تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:حامی مالی قبلی تیم ما به تعهداتش عمل نکرد و به همین خاطر ما با یک حامی مالی جدید به کارمان ادامه دادیم و خوشبختانه در حال حاضر شرایط مالی خوبی داریم، این هفته قرار است به مصاف تیم زاگرس شیراز برویم و به نظر بازی راحتی با این تیم خواهیم داشت، اما تفاضل گل در این بازی اهمیت بسیاری برای تیم ما دارد و می‌تواند ما را قهرمان نیم فصل سازد.

او تصریح کرد: لیگ سطح خوبی پیدا کرده و بازیکنان در تیم‌های مختلفی پخش شدند، اما با این حال وضعیت برخی تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی چندان خوب نیست، عملکرد تیم ما هم رفته رفته بهتر می‌شود و در آخر به اهدافمان که کسب عنوان قهرمانی است می‌رسیم.

فاضلی افزود: یک داور هم مانند یک بازیکن ممکن است دچار اشتباه شود، تیم‌ها همه جوره با مسائل داوری کنار می‌آیند، چون کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.  

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه گفت: امیدوارم در ادامه فصل تیمی از لیگ بانوان انصراف ندهد هر چند که پیدا کردن یک حامیان مالی بسیار دشوار است و بحث مسائل رسانه‌ای تاثیر زیادی روی پیدا شدن حامی مالی برای بانوان دارد.

فاضلی تصریح کرد: رسانه‌ها باید به کمک ما بیایند تا عملکرد بازیکنان بازتاب پیدا کند و حامیان مالی بیشتری جذب لیگ شوند تا سطح مسابقات پیشرفت بیشتری داشته باشد.

او افزود: فوتبال بانوان باید سال به سال پیشرفت کند و شاهد اتفاقات خوبی در آن باشیم، تیم وچان سنندج هم تمام تلاشش را برای قهرمانی می‌کند و بازی به بازی جلو می‌رود.


بیشتر بخوانید: موری: سطح لیگ فوتبال بانوان افت کرده است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار