رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: خاک و نخاله‌های سطح منطقه دو شهرداری جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، رحیم دل رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: عملیات جمع آوری خاک و نخاله‌های عمرانی و ساختمانی رهاشده در سطح منطقه دو شهرداری یزد به پایان رسید.

او با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت نظافتی شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، افزود: برخی از شهروندان با دلیل بی توجهی به توصیه‌ها و اخطار‌های شهرداری نسبت به تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در سطح و معابر شهر اقدام می‌نمایند که این امر نه تنها موجب نارضایتی شهروندان بلکه باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی و مخدوش شدن چهره شهر می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: به همین منظور این سازمان طی عقد قرار داد با پیمانکار بخش خصوصی و همکاری منطقه دو شهرداری اقدام به پاکسازی و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی بلاصاحب در این منطقه کرد.

او  ادامه  داد: با وجود اینکه بازرسان این سازمان به صورت شبانه روز در حال گشت زنی در حریم و سطح شهر هستند و تخلیه‌های غیر مجاز را کنترل می‌کنند، از شهروندان خواست برای حمل مکانیزه نخاله‌های ساختمانی خود به این سازمان مراجعه تا نسبت به حمل و تخلیه آن در محل‌های مجاز اقدام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.