مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مهاباد گفت: مینی بوس‌های پایانه مسافربری روستایی به منظور حفظ سلامت شهروندان ساماندهی می‌شود.

نورانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور اجرای مصوبات شورای هماهنگ ترافیک شهرستان و ارائه خدمات بهتر به مسافران، سازمان مدیریت حمل و نقل با همکاری پلیس راهوار مینی بوس‌های خارج از محوطه پایانه را که اقدام به سوار کردن مسافران می‌کنند ساماندهی می‌کند.

او افزود: پلیس راهوار با مراجعه به بلوار پرستار بازرسی‌ها را انجام داده که به گفته شماری افراد خودسرانه انحصار جابجایی مسافران را در دست گرفته‌اند به نحوی که اگر انان بخواهند با خودرویی غیر از انان به مسافرکشی خود را ادامه دهند به تنش و دعوا دستکم بین رانندگان منجر می‌شود.

نورانی اضافه کرد: همچنین  با رانندگان مینی بوس‌های  پایانه روستایی جنوب شهرستان  که خارج از چارچوب و ضوابط تعیین شده مسافر کشی کنند برابر قانون برخورد می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مهاباد تصریح کرد: با ساماندهی پایانه‌های مرزی مشکل تلافی وظایف موجود با سایر نهاد‌ها پس از رایزنی‌های صورت گرفته بهبود می‌یابد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.