فرماندار شهرستان نهبندان از اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی برای عشایر این شهرستان خبرداد.

اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی برای عشایر شهرستان نهبندانبیکی فرماندار نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: پروژه آبرسانی برای عشایر شهرستان نهبندان با هدف تامین آب شرب دام و انسان و همچنین تامین آب بهداشتی مورد نیاز منطقه اجرا خواهد شد. 

او با اشاره به اینکه این طرح در دو منطقه عشایری چاه زرد و خواجه منجیکو اجرا خواهد شد. افزود: تعداد کل خانوار عشایری بهره‌مند از این پروژه‌ها ۲۱۱ خانوار با جمعیتی بیش از ۹۲۵ نفر و با اعتباری برآوردی ۷۸۰۰۰میلیون ریال در فاز یک (اعتبارات ملی) می‌باشد.

بیکی تصریح کرد: یک حلقه چاه عمیق با خط انتقال ۹۰ کیلومتر، ۵ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۵۰ عدد حوضچه شیرآلات، ۲ با مخزن ذخیره (۳۰۰متر مکعب) ۵/۵کیلومتر اجرای شبکه فشار متوسط برق و نصب یک عدد پست برق از مشخصات فنی این پروژه بر اساس مطالعات اولیه محسوب می شود.

فرماندار نهبندان  ادامه داد: عشایر به عنوان سرمایه‌های نظام و انقلاب و مرزبانان غیور و همیشه در صحنه، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و اجرا و تکمیل پروژه‌های زیر ساختی از قبیل تامین آب و برق از اولویت‌های مدیران در شهرستان نهبندان می‌باشد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار