طرح اتصال میدان سفیر امید به بلوار خیلج فارس بیرحند نیازمند پول برای خرید املاک این مسیر است.

جاوید شهردار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:کسانی که در مسیر بلوار اتصال میدان سفیر امید به خیلج فارس دارای املاک بودند و ادعای مالکیت داشتند طی فراخوانی به شهرداری مراجعه کردند.

او در خصوص قدامات انجام شده در جهت مشخص شدن مالکیت این املاک افزود: اطلاعات اولیه را در مورد این املاک جمع‌بندی کردیم متراژ‌ها را مشخص کردیم وضعیت سند و مالکیت املاک مشخص شد.

جاوید با اشاره به اینکه اتصال میدان سفیر امید به بلوار خیلج فارس بیرحند نیازمند پول برای خرید املاک این مسیر است بیان کرد: درخواست اجرای این خیابان مساعدت دستگاه‌های حاکمیتی مثل استانداری حوزه معاونت عمرانی محترم و همینطور اداره کل راه و شهرسازی استان است

شهردار بیرجند ادامه داد: 10درصد از تملک املاک و آزاد سازی مسیر‌ها باید در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بتوانیم ادامه کار را انجام بدهیم و زمین‌ها را از مالکین خریداری و آزاد کنیم.

او افزود: این پروژه به جایی رسیده که باید راه شهرسازی و استانداری با شهرداری همکاری کرده تا بتوانیم املاک این مسیر را از مالکین خریداری کنیم و تا این پروژه سریع‌تر به مرحله اجرایی برسد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار