مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه از آبرسانی به ۷۰۰ خانواده عشایر استان کرمانشاه مستقر در مناطق قشلاقی در استان‌های ایلام و خوزستان خبر داد.

 عشایر استان کرمانشاهمحمدی مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، از آبرسانی به ۷۰۰ خانواده عشایر استان کرمانشاه مستقر در مناطق قشلاقی در استان‌های ایلام و خوزستان خبر داد.

محمدی با اشاره به هماهنگی بیشتر به منظور دغدغه عشایر استان در بحث اسکان و ممیزی مراتع عرفی که قدمتی طولانی دارد گفت: استفاده و حضور عشایر در این منطقه باید تسهیل شود، چون آن‌ها سال هاست که در این منطقه سکنی کردند و باید اقدامات لازم برای آن‌ها با هماهنگی استان‌های محل اقامت انجام شود.

محمدی بیان کرد: امور عشایر استان کرمانشاه هم اکنون با ۵ دستگاه تانکر آبرسان مشغول خدمات رسانی به حدود ۷۰۰ خانوار عشایری کرمانشاه مستقر در استان‌های ایلام و خوزستان است.
او با بیان اینکه خدمت رسانی به عشایر فراتر از گستره استان است گفت: به دلیل تغییر محل اقامت آنان در فصول گرم و سرد سال تهیه علوفه دام سوخت عشایر آبرسانی و تامین آرد خانوار‌ها در استان‌های دیگر نیز صورت می‌گیرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.