تیم فوتبال بارسلونا در سال سال ۲۰۰۹ و در ورزشگاه خانگی رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و کهکشانی‌ها را با نتیجه سنگینی شکست داد.

وقتی کهکشانی‌ها در برنابئو تحقیر شدند +فیلمبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لالیگای اسپانیا، فردا (چهارشنبه) و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، نخستین الکلاسیکو فصل برگزار می‌شود. این بازی که قرار بود در هفته دهم لیگ اسپانیا برگزار شود، به دلیل ناآرامی‌های ایالت کاتالونیا لغو و به تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) موکول شد.

بارسلونا و رئال مادرید در حالی به مصاف هم می‌روند که در جدول لالیگا با انجام ۱۶ بازی و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول قرار دارند و برنده این بازی می‌تواند قهرمانی در نیم فصل اسپانیا را برای خود، قطعی کند.


بیشتر بخوانید: هازارد ال‌کلاسیکو را از دست داد


در تاریخ برگزاری بازی‌های الکلاسیکو هر ۲ تیم بازی‌های خاطره انگیز و با نتیجه خیره کننده را تاکنون به دست آورده اند. سال ۲۰۰۹، بارسلونای تحت هدایت پپ گواردیولا، فصلی رویایی را سپری کرد و در پایان موفق به کسب ۳ گانه شد. در ویدیوی زیر خلاصه بازی برگشت ۲ تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را مشاهده می‌کنید که با برتری ۶ بر ۲ آبی و اناری پوشان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار