مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: اجرای برنامه‌های زمستان بیدار، این فصل تبدیل به نقطه قوت گردشگری اردبیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در سومین مجمع عمومی کانون راهنمایان سراسر کشور گفت: استان اردبیل به طور معمول در نیم سال اول شاهد مسافران و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است، اما این میزان در نیم سال دوم همواره با کاهش روبه رو بوده است.

او با اشاره به اینکه اقدامات بسیار موثری برای معرفی قابلیت‌های زمستانی استان اردبیل انجام گرفته است، افزود: با اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری زمستانی و اجرای برنامه‌های زمستان بیدار، این فصل تبدیل به نقطه قوت گردشگری اردبیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با داشتن بیش از ۱۱۰ چشمه آب‌های معدنی ظرفیت بی‌نظیری در سطح کشور و منطقه برای رشد گردشگری آبدرمانی است.

فلاحی ادامه داد: اقدامات ویژه‌ای برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری به ویژه زیرساخت‌های گردشگری زمستانی با کمک بخش خصوصی در حال انجام است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها ایجاد هتل‌های ۵ ستاره و پیست‌های اسکی در سطح استان است.

او تاکید کرد: محور جدیدی برای گردشگری کشور در حال تعریف است که شامل استان‌های شمالی و شمالغربی کشور است و ما انتظار داریم راهنمایان گردشگری سراسر کشور در شناساندن این مسیر جدید یاری‌گر ما باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار