بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، بیشترین میزان بارش باران تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در شهرستان پارسیان به میزان ۱۲۹میلیمتر به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، بیشترین میزان بارش باران تا ساعت ۹:۳۰ صبح  امروز در شهرستان پارسیان به میزان ۱۲۹ میلیمتر به ثبت رسیده است.

میزان بارش در شهرستان بستک نیز تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز ۱۲۰ میلیمتر گزارش شده است.

بارش شهر بندرعباس هم تا ساعت ۱۲:۳۰  ظهر به ۱۲ میلیمتر رسیده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز سه شنبه، در تمام نقاط استان بارش باران پیش بینی می‌شود که در بعضی ساعات بصورت رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهد بود.
روز چهارشنبه بتدریج از میزان بارش در مناطق غربی استان کاسته خواهد شد و این سامانه روز پنجشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.
دریا نیز امروز با افزایش باد‌های شرقی و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش باد‌های غربی بویژه در محدوده خلیج فارس نسبتا مواج پیش بینی می‌شود.
در این مدت با توجه به ابرناکی آسمان کاهش دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.
از بامداد جمعه ۲۹ آذر نیز با افزایش باد‌های شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز و دریای عمان علاوه بر کاهش دمای کمینه، دریا در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم خواهد شد.
از ظهر شنبه ۳۰ آذر شرایط جوی و دریایی پایداری برروی استان حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.