باشگاه استقلال دیروز مدعی شد مشکل رحمتی حل شده است.

شهرخودرو ادعای حل مشکل مالیاتی رحمتی را رد کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی باشگاه استقلال دیروز مدعی شده که مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم شهر خودرو حل شده است، اما این در حالی است که سخنگوی باشگاه شهر خودرو این ادعا را رد و مطرح کرد که مشکل سید مهدی رحمتی همچنان پابرجاست. موضوع از این قرار است که یک شنبه گذشته سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم شهر خودرو که خیلی عصبانی هم بوده در صفحه شخصی اینستاگرامش، نامه توقیف اموال خود را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد، باشگاه استقلال مالیات مربوط به این بازیکن را که به سال‌های ۹۰ تا ۹۲ مربوط بوده پرداخت نکرده و باعث ممنوع الخروجی اش شده است.

رحمتی از این قضیه خیلی ناراحت بود که همین مسئله باعث شد تا تیم شهرخودرو نیز برای برگزاری اردویی خارج از کشور با مشکل روبه رو شود که این موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. اما سایت رسمی باشگاه استقلال یک روز پس از گلایه تند سید مهدی رحمتی و ضرب الاجلی که داده بود، دیروز (دوشنبه) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعد از پیگیری چند هفته‌ای مسئولان باشگاه استقلال و مذاکرات انجام شده از سوی اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست این باشگاه و با مساعدت «فرهاد دژپسند»، وزیر محترم اقتصاد و دارایی و ابلاغ به رئیس اداره مالیات، مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی برطرف شد. باشگاه استقلال پیش از رسانه‌ای شدن مشکل مالیاتی سیدمهدی رحمتی و از مدت‌ها قبل درخصوص حل این موضوع اقداماتی انجام داده بود که در نهایت به ثمر رسید.» این در حالی است که سید مهدی رحمتی گفته بود این مشکل مربوط به امروز و دیروز نیست و سال هاست که از این موضوع گلایه‌مند است و حتی بار‌ها به گوش مسئولان استقلال هم رسانده، اما هیچ عزمی برای انجام این کار وجود نداشت.

همچنین سید مهدی رحمتی برخلاف روز یک شنبه گذشته که خیلی عصبانی بوده و دو پست گلایه آمیز هم در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود، تا تنظیم این خبر، هیچ اشاره‌ای به رفع شدن مشکل مالیاتی خود نکرده است. همچنین سخنگوی باشگاه شهر خودرو نیز به طور کلی موضوع حل شدن مشکل مالیاتی رحمتی را رد کرد و در این باره گفت: برخلاف ادعای مسئولان باشگاه استقلال، هنوز مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی برطرف نشده است. جواد طاری بخش همچنین اضافه کرد:هیچ نامه‌ای مبنی بر حل مشکل رحمتی به باشگاه شهرخودرو یا این بازیکن داده نشده و مشکلات رحمتی همچنان پابرجاست.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار