شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه استان سمنان بصورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این شورا به منظور همگرایی و هم افزایی فعالیت جوانان در بخش دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرداختن به موضوعات اولویت دار فرهنگی و اجتماعی استان سمنان فعالیت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم اعطاء احکام این شورا، با اشاره به پراکندگی نیرو‌های متعهد و مقید به اهداف انقلاب اسلامی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، شناسایی و تجمیع افراد با برنامه ریزی‌های مطلوب اثر گذار را خواستار شد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی اصل وحدت، تقوای اعتقادی و اخلاق دینی و اسلامی را سه معیار اصلی مورد نیاز فعالیت این شورای راهبردی و قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه برشمرد و تصریح کرد: بنا بر احدایث منتسب به امام حسین (ع)، عقیده و جهاد ۲ رکن اصلی زندگی است.

او با اشاره به تاکیدات متنوع و متناوب رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده از توان و تخصص و تعهد نیرو‌های جوان، از مسئولان این قرارگاه‌ها خواست تا فضای فعالیت‌های فرهنگی جوانان علاقمند به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را گسترده‌تر و زمینه حضور آنان را تقویت کنند.

حجت الاسلام انصاری نیا و قدرتی نیز در این نشست به تشریح روند برگزاری نشست‌های مختلف این شورا برای تدوین اساسنامه و انتخاب اعضا و نوع و شیوه فعالیت‌ها در گستره مرکز استان پرداختند.

شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه استان هم اکنون با جذب ۱۵۰ نیروی جوان و جلب همکاری ۴۰ موسسه فرهنگی بانوان قدم اول فعالیت‌های خود را در شهرستان سمنان با برگزاری نشست‌های تخصصی آغاز کرده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.