باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با گزینه های مدنظرش است و به درخواست های کالدرون توجهی نمی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس درصدد است تا تیم خود را در نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند و از این رو با درخواست سرمربی تیم به دنبال مذاکره با یک مهاجم و هافبک برای پیوستن به پرسپولیس است.

با این حال پرسپولیسی ها درحال مذاکره با گزینه‌های خود هستند و درحال حاضر مذاکره‌ای با فوتبالیست‌های مورد نظر کالدرون نمی‌کنند.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت پیش از بازی قبلی این تیم با سایپا نشستی کوتاه با انصاری فرد داشت که طی آن اسامی چهار بازیکن را برای جذب توسط باشگاه اعلام کرد که درحال حاضر سرخ‌ها مذاکره‌ای با بازیکنان این مربی نداشته اند.

مدیران پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با جوناتاس برزیلی هستند تا او را به عنوان اولین خرید زمستانی سرخ‌ها معرفی کند. همچنین آن‌ها هافبک تهاجمی خود را نیز از بین گزینه‌های خود انتخاب کرده اند و  در حال حاضر توجهی به پیشنهاد کادر فنی تیم ندارند.

شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس اجازه دخالت به سرمربی آرژانتینی را نمی‌دهند تا مشکلی مانند جذب براندائو پیش نیاید. البته قرار است به زودی با گزینه‌های کالدرون هم مذاکره کنند تا مهاجمی به پرسپولیس بپیوندد و این درحالی است که گزینه اول سرخ‌ها جوناتاس است.


بیشتر بخوانید: لیست مازاد کالدرون مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار