مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تبریز شهری زنده و پویاست که نقش نخست این رویکرد توسط شهردار و شورای شهر رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس اظهار داشت: همان گونه که شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات شهری نیست، آموزش و پرورش هم به تنهایی قادر به حل مشکلات حوزه آموزش نیست و نیازمند شهروندانی مسئولیت پذیر و مشارکت جو هستیم.

او موضوع شهرداران مدارس را نماد مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و بهداشت محیط در شهر دانست و افزود: شهرداران مدارس باید به موضوع بهداشت روحی و جسمی دانش آموران نیز کمک کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین کتب آموزش شهروندی با مشارکت شهرداری تبریز و آموزش و پرورش، تصریح کرد: رونمایی از این کتب یکی از برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به تبریز خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: اگر هماهنگی بین بخشی اتفاق افتد اقدامات بزرگی می‌توان انجام داد. توسعه ورزش دانش آموزی و بخصوص ورزش دانش آموزان مناطق کم برخوردار تبریز از دیگر فعالیت‌های مشترک بین دو نهاد شهرداری و آموزش و پرورش است.

پاشایی یادآور شد: در بیشتر موارد بحث منابع ملی مطرح نیست بلکه موضوع آموزش و آموزش و آموزش است.

او ادامه داد: اگر امروز شهر تبریز در موضوعات حقوق شهروندی، شهر تمیز و دیگر حوزه‌های مختلفّ شهر تبریز و شهرداری تبریز حرفی برای گفتن داشته باشند در کمبود منابع مالی این اقدامات رخ داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار