شجاعی گفت: از امروز اردو آغاز شده و به غیر از لژیونر‌ها تمام بازیکنان در اردو حضور دارند.

بازیکن تیم ملی امید: به جز لژیونر‌ها تمام بازیکنان در اردو حضور دارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی شجاعی بازیکن تیم ملی فوتبال امید در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: از رسانه‌ها ممنونم که همیشه از تیم ملی امید حمایت می‌کنند. خوشبختانه اردو تشکیل شده و به جز لژیونر‌ها تمام بازیکنان در اردو هستند. شرایط خوبی داریم و در حال حاضر روی مسائل بدنی کار می‌کنیم، اما از آن جایی که باشگاه‌ها در لیگ بازی دارند و به بازیکنانشان نیاز دارند، خیلی نمی‌توانیم به بدن هایمان فشار بیاوریم. ۲۹ آذرماه عازم قطر می‌شویم و تمرینات بدنسازی مان را به صورت جدی در این کشور دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید: استیلی: به وقت حرف زدن همه پشت تیم امید هستند/ سازمان لیگ نتوانست به ما کمک کند


شجاعی درباره مصدومیتش گفت: در دقیقه ۷۰ بازی با سپاهان مُچ پایم پیچ خورد، اما با همان شرایط تا آخر در زمین ماندم و بازی کردم که باعث شد مصدومیتم تشدید شود. برابر ذوب آهن بازی نکردم و استراحت داشتم. با این وجود آسیب دیدگی مچ پایم همچنان من را اذیت می‌کرد و در هر ۲ مچم احساس درد داشتم، اما درد مچ پای چپم شدیدتر بود.  

او افزود: از روزی که به اردوی تیم ملی امید اضافه شدم، پزشکان تیم ملی پیگیر مصدومیتم هستند و با انجام فیزیوتراپی سعی می‌کنم به تمرینات هوازی برسم تا از نظر بدنی عقب نیفتم. تا آخر هفته آب درمانی و فیزیوتراپی را ادامه می‌دهم و به امید خدا شرایطم بهتر خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار