مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به مه گرفتگی در برخی محورهای استان فارس گفت: تردد در محور‌های استان فارس روان است.

احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش برف و باران در محور‌های استان فارس، اظهار کرد: با وجود بارندگی، در حال حاضر تردد در محور‌های استان فارس به صورت روان و عادی در جریان است.

او با اشاره به مه گرفتگی در محور جدید کازرون و گردنه بالنگستان منتهی به شهرستان لامرد، ادامه داد: محور‌های منتهی به اقلید و خسرو شیرین و سپیدان به یاسوج بارش برف وجود دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در محور‌های قیر وکارزین، بوانات، شیراز، کازرون، فیروزآباد، جهرم، فراشبند، داراب، فسا، استهبان، دشت ارژن، مرودشت، نی ریز و ارسنجان باران می‌بارد.

احمدی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده ها، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب بی مورد و از هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند.

او ادامه داد: رانندگان، قبل از حرکت، از سالم بودن وسیله نقلیه بویژه بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان داشته باشند، وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس توصیه کرد: شهروندان اصول ایمنی در جاده‌ها را رعایت کرده و همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی، راهداری‌ها و پلیس راه داشته باشند

احمدی اضافه کرد: روشن کردن چراغ‌ها و به ویژه چراغ‌های مه شکن، سبب افزایش امنیت در رفت و آمد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.