رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، گفت: از ۲۵ آبان ماه تاکنون در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۸ هزار تخلف شناسایی و۷۳۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد دره وزمی با اشاره به کشف ۸ هزار و ۲۲۵ مورد تخلف  در بازرسی‌ها صورت گرفته، گفت: ۷۳۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

او افزود: عمده این تخلفات گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۸۴۷ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، بیان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۶۴۵ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۱۶۹ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و. واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.