همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه مهارت‌های حرفه‌ای دانش آموزان آملی برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه مهارت‌های حرفه‌ای دانش آموزان آمل که در دبستان علمی پژوهش آمل برپا شده، حدود ۵۰۰ اثر شامل دست ساخته‌ها و توانمندی‌های پژوهشی حدود ۳۰۰ دانش آموز پیش دبستانی و دبستان علمی پژوهش آمل به نمایش گذاشته شد.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه شامل مهارت‌های حرفه‌ای دانش آموزان درمسیرک سب و کار، دست ساخته‌های ورزشی، رباتیک و آموخته‌های درسی دانش آموزان و کتاب‌های تالیف شده دانش آموزان این مدرسه بوده است.

خانم سیده انسیه عبدالحسینی مدیر پیش دبستانی و دبستان علمی پژوهش آمل گفت، بسیاری از آثار‌های ارائه شده دراین نمایشگاه از جمله آب نماها، رباتیک، ساخت تله کابین، چرخ دستی، و ضایعات و وسایط دور ریختنی که با خلاقیت‌ها و مهارت‌های دانش آموزی در فرایند بازیافت به وسایل جدید و قابل استفاده تبدیل شد نمونه از کار‌های ارائه شده از دانش آموزان این مدرسه بوده است.
 
او  به برخی از افتخارات دانش آموزان این مدرسه اشاره کرد و افزود:تیم ۸ نفره دانش آموزی این مدرسه در مسابقات کشوری رباتیک که با حضور استان‌های مختلف در شهرستان تنکابن برگزار شد و با نمایش خیره کننده سازه رباتیک خود علاوه بر حیرت تیم‌های شرکت کننده، مقام‌های اولی و دومی بخش‌های مختلف و عنوان تیم فنی را از داوران مسابقات کردند.

خانم عبدالحسینی گفت: عملکرد خوب و قابل تحسین تیم رباتیک دانش آموزی پیش دبستانی و دبستان علمی پژوهش آمل باعث شده تا در نمایشگاه الکامپ مازندران که در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر برپا شده به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.