مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از راه اندازی دو دستگاه آسانسور نفر بر و بیماربر این مرکز خبر داد.

آریا مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیماران با توجه به قدمت بالای ۳۰ سال دستگاه‌های آسانسور بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد و بالا بودن هزینه تعمیرات و استهلاک بالای این دستگاه‌ها اقدام به تعویض کابین، موتور و استاندارد سازی دو دستگاه آسانسور نفر بر و بیمار بر به ارزش ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیص یافته وزارت بهداشت شده است.

او افزود: دستگاه آسانسور بیمار بر قبلی دارای ظرفیت ۱۲۰۰ کیلوگرم و دستگاه جدید دارای ظرفیت ۱۶۰۰ کیلوگرم با ۲۱ نفر سرنشین و دستگاه نفر بر با ۱۲ نفر سرنشین ظرفیت حداکثر یک هزار کیلو گرم را دارد.

آریا اضافه کرد: موتور آسانسور بیمار بر دارای توان مصرفی ۱۵ و نیم کیلو وات و با سرعت ۸ دهم متر بر ثانیه بیماران را جابه جا و حمل می‌ کند و موتور آسانسور نفر بر دارای توان مصرفی ۱۴ و نیم کیلو وات و دارای سرعت یک متر بر ثانیه می‌باشد و دارای ضربه گیر‌های هیدرولیکی برای حفظ جان نفرات داخل کابین و دارای اتاق‌های تمام استیل همراه با گارد محافظ تخت است.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تصریح کرد: جلب رضایت بیماران از جمله اهداف مهم در سیستم مراقبتی و درمانی وزارت بهداشت است. یک نظام سلامت کارا فقط از طریق ارائه خدمات مطلوب می‌تواند به رسالت خود یعنی تامین سلامت افراد جامعه اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.