مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در  ناجا و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در  ناجا و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی نماینده ولی فقیه در  ناجا در این مراسم با قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، بویژه نیرو‌های عقیدتی سیاسی این سازمان گفت: دغدغه مقام معظم رهبری و فرماندهان ناجا در کشور تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و با قوت و قدرت برای تحقق آن اقدام می‌شود.

اوافزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی را مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی و نهادی که می‌تواند به جمهوری اسلامی آبرو بدهد می‌دانند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا کشور در ادامه سخنان خود گفت: طبق فرمایشات رهبری نیرو‌های مشغول خدمت در نیروی انتظامی به معنای واقعی مجاهدین فی سبیل الله هستند.

اودرادامه با اشاره به اتفافات اخیر در کشور که در پی تغییر قیمت بنزین افتاد افزود: نیروی انتظامی در جریان آشوب‌های آبان ماه ۹۸ با صحه صدر برخورد کرد، ولی آشوبگران و برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم این را بدانند که نیروی انتظامی با آن‌ها با شدت و قدرت تمام برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس هم اشاره‌ای کرد و گفت: باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری داشته باشیم و با بصیرت و آگهی نماینده اصلح را انتخاب کنیم چرا که حتی یک رای هم در سرنوشت ملت تاثیر گذار است.

او در ادامه به خصوصیات نماینده اصلح پرداخت و افزود: نماینده‌ای به درد مردم می‌خورد که خوی اشرافی گری نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان در ادامه، ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام غلامی رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان، گفت: خدمت کردن در نیروی‌های مسلح توفیقی است الهی بالاخص نیروی انتظامی که دغدغه شان ایجاد و ثبات نظم و امنیت در جامعه می‌باشد.

او در ادامه با اشاره به وظایف سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اشاره کرد و گفت: عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی باید خانه امن کارکنان نیروی انتظامی باشد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام محبی به عنوان رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام غلامی رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.