معاون فرماندار ماهشهر گفت: با نظارت مستمر و بازدید‌های میدانی از تخلفات نانوایی‌ها جلوگیری شده و سبب بهبهود کیفیت نان می‌شود.

آریا زنگنه معاون فرماندار شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جلسه‌ای که با هدف بررسی وضعیت آرد و نان در این شهرستان برگزار گردید، وظایف اتحادیه‌ها و شورای آرد و نان تشریح شد.

او بیان داشت: نظارت مستمر و بازدید‌های میدانی اعضای شورای آرد و نان عامل اصلی جلوگیری از تخلفات احتمالی و پخت مناسب و کیفی نان در سطح شهرستان ماهشهر است و بازرسان اتحادیه و اداره صنعت و معدن باید در نحوه سهمیه‌ها و توزیع آرد شهرستان نظارت و دقت بیشتری اعمال نمایند، ضمن اینکه واحدای فانتزی پز شهرستان نیز مکلف به خریداری از تولیدات شهرستان هستند.

زنگنه اظهار داشت: همچنین در این جلسه از اداره بهداشت و عوامل بهداشت خواسته شد که بدون هیچ اغماضی با متخلفان سلامت مردم برخورد قانونی داشته باشند.

معاون فرماندار همچنین از عملکرد شرکت آرد ماهشهر و سایر دست اندرکاران شورای آرد نان در توزیع به موقع آرد و تعطیل نشدن نانوایی‌ها در حوادث اخیر تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.