معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه در زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ،خط بطلان بر تمام اندیشه‌های غرب وشرق کشید گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین معجزه قرن بیست ویکم است.

انقلاب اسلامی ایران را خط بطلان بر تمام اندیشه‌های غرب وشرق کشیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار مبینی معاون طرح و برنامه نیروی قدس سپاه در مراسم اختتامیه جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در چهل سالگی شجره طیبه استان زنجان گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین معجزه قرن بیست ویکم است.

او با اشاره به چهل سالگی بسیج و رویداد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران افزود: باید با اگاهی و هوشیاری اهداف والایی اسلامی را حفظ و تقویت کرد.

سردار مبینی با بیان اینکه توجه به معنویات رهبری و رهنمود‌های هوشیارانه ایشان راه گشایی مشکلات است افزود: دشمن از هیچ اقدامی برای ضربه زدن دریغ نکرده است واکنون نیز باید به همت جوانان همیشه درصحنه ایران اسلامی وپیروی از همین منویات تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

او گفت: وقتی توطئه و طرح‌های دشمن را بهتربشناسیم، تاکتیک‌ها و راهکاری‌های مقابله با آن‌ها را میتوانیم طراحی کنیم ودر نبرد حق علیه باطل پیروز خواهیم شد.

سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان بسیج، را شجره طیبه‌ای دانست که که ثابت کرده است برای حفظ نظام اسلامی تا پای جان ایستاده است

او افزود چهل سال خدمت، جهاد، شهادت از افتخارات بسیج است

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان هم بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی از محور‌های اصلی جشنواره عنوان کرد

رمرودی گفت: ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده بودکه امروز از ۲۰ برگزیده این جشنواره در ۱۰ بخش تجلیل شد.

هدف اصلی جشنواره حمایت و شبکه‌سازی فعالان بسیجی است.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.