مدیر عامل شرکت عمران گلبهار گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به خط متروی مشهد_گلبهار_چناران در سال ۹۸ هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران گلبهار گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به خط متروی مشهد_گلبهار_چناران در سال ۹۸ هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است، ادامه داد: ۳۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز از محل سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی اختصاص یافته که این مبلغ اعتبار جذب و هزینه شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران گلبهار گفت: شرکت عمران گلبهار به منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه خط مترو از منابع داخلی این شرکت هزینه کرده است.
 
گریوانی افزود: خوشبختانه در سفر اخیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به شهر جدید گلبهار دستور ریل گذاری بخشی از مسیر مترو مشهد _گلبهار صادر شد که در این جهت پیگیری‌های لازم به منظور خریداری ریل و برگزاری مناقصه در حال انجام است.

او تصریح کرد: با عنایت به شرایط تحریم کشور مسلماً مشکلاتی اعتباری و نقدینگی وجود دارد که مانعی در پیشرفت کار ایجاد نخواهد کرد و این پروژه در تمامی فاز‌ها فعال خواهد بود.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران گلبهار گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار در لایحه بودجه ۹۹ برای متروی مشهد_گلبهار_چناران پیش بینی شده است که امیدواریم ضمن تصویب این اعتبار مبلغ آن نیز به منظور تسریع در پیشرفت پروژه افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام//ف.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.