انجام چهار هزار عملیات زیرسازی و آسفالت در روستای گزستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارهزار و ۱۵۰ متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت در روستای گزستان شهرستان کوهرنگ انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتمام پروژه طرح هادی روستای گزستان در بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: این طرح از محل اعتبارات قیر رایگان و اعتبارات ملی سال ۹۷ اجرا شد.

او افزود: اجرای پریمکوت و آسفالت این روستا به میزان چهار هزار و ۱۵۰ متر مربع و عملیات اجرای تک و کانیو به میزان ۴۸۰ متر و ۵۸ متر جدول بتنی درجا انجام شده است.

رئیسی اضافه کرد: بنیاد مسکن پس از تأسیس در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ در زمینه‌های مختلفی همچون بازسازی و نوسازی واحد‌ها بر اثر حوادث طبیعی، تولید مسکن، اعطای وام قرض الحسنه و تشکیلات فنی روستایی، طرح هادی و ساماندهی سکونتگاه روستایی فعالیت داشته که در برخی موارد این فعالیت‌ها با مشارکت دهیاری ها، نظام مهندسی و راه و شهرسازی صورت گرفت.

او ادامه داد: کمبود بودجه و اعتباراتی که به روستا‌ها اختصاص پیدا می‌کند سبب می‌شود اجرای طرح در این روستا‌ها با مدت بیشتری انجام شود، اما خوشبختانه تا کنون در تمامی روستا‌های استان طرح هادی در یک فاز و حتی فاز‌های بیشتر نیز اجرا شده است.

کوهرنگ از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.