در حالی که مدیر بخش الکترونیک سامسونگ اعلام کرده بود که این شرکت تاکنون یک میلیون نسخه از گوشی تاشو گلکسی فولد را به فروش رسانده، ابن خبر تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گلکسی فولد به عنوان اولین تلفن هوشمند تاشو تجاری در جهان شناخته می‌شود که حدود ۱۰ ماه پیش معرفی شد، این تلفن خاص و منحصر به فرد دارای نمایشگر تاشو است و مشخصاتی همچون یک پرچمدار قدرتمند دارد. جذابیت این مدل موجب شد تا علی‌رقم قیمت بالا ۲ هزار دلاری آن، تعداد زیادی از خریداران از این مدل استقبال کنند. اما وجود مشکلات متعدد و نمایشگر بی‌کیفیت گلکسی فولد، فروش اولیه آن را با شکست همراه کرد و تقریبا تمامی گلکسی فولد‌های فروخته شده پس فرستاده شد تا با نسخه بهبود یافته جایگزین شود. از ابتدای تابستان تا اواسط پاییز، سامسونگ بر روی ظاهر فیزیکی، مشخصات فنی و کیفیت نمایشگر تاشو این مدل کار کرد تا در پاییز، مجددا گلکسی فولد عرضه شود. با این وجود باز هم تعداد زیادی اقدام به خرید این مدل کردند تا از اولین تلفن هوشمند تاشو سامسونگ، استفاده کنند.

با وجود این اتفاقات، به نظر می‌رسد که سامسونگ تجربه خوبی در فروش اولین تلفن هوشمند تاشو خود نداشته باشد، اما چند روز پیش، یوانگ سونگ مدیر بخش سامسونگ الکترونیک، ادعا کرد که این شرکت تا کنون یک میلیون گلکسی فولد فروخته است. این خبر با واکنش‌های زیادی همراه شد و بسیاری آن را بر اساس واقعیت ندانستند. فروش یک میلیون گلکسی فولد با قیمت ۲ هزار دلار و با وجود مشکلات پیش آمده برای این مدل، یک موفقیت باورنکردی برای سامسونگ محسوب می‌شد که نشان می‌دهد، تلفن‌های تاشو طرفداران بسیار زیادی دارند.

خبر فروش یک میلیون گوشی سامسونگ گلکسی فولد، تکذیب شد

سوء تفاهم بزرگ برای مدیر ارشد سامسونگ

البته بسیاری از مدل‌های محبوب حتی فروشی بیش از ۵ یا ۱۰ میلیون دارند، اما فروش یک میلیون نسخه نیز برای مدلی با این قیمت، بسیار مناسب است. با این وجود سامسونگ در یک بروزرسانی خبری، اعلام کرد با وجود صحبت‌های یوانگ سونگ، سامسونگ موفق به فروش یک میلیون نسخه از گلکسی فولد نشده است.

سخنگوی سامسونگ اعلام کرد که رقم اعلام شده توسط یوانگ سونگ در واقع هدف این شرکت برای فروش گلکسی فولد است که با یک سوءتفاهم، به عنوان تعداد فروخته شده از این مدل، عنوان شد. در هر صورت اشتباه مدیر بخش سامسونگ الکترونیک اصلاح شد و پس از آن نیز، مدیران سامسونگ از اعلام تعداد دقیق فروش گلکسی فولد خودداری کردند. پیشتر اعلام شد که سامسونگ برنامه دارد تا ۵۰۰ هزار نسخه از گلکسی فولد را به فروش برساند.

خبر فروش یک میلیون گوشی سامسونگ گلکسی فولد، تکذیب شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار