سفارت آمریکا در بیروت در تلاشی محرمانه سعی دارد عامر الفاخوری، جاسوس اسرائیلی معروف به قصاب الخیام را از لبنان فراری دهد.

عامر الفاخوری، جاسوس اسرائیلی به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، سفارت آمریکا در بیروت به شکلی محرمانه تلاش می‌کند عامر الفاخوری، جاسوس اسرائیلی معروف به قصاب الخیام را به بهانه بیماری از لبنان و با کمک دستگاه قضایی و نظامی این کشور فراری دهد.

روزنامه الاخبار اعلام کرد به گفته منابع  سفارت آمریکا الفاخوری را به بهانه اینکه به بیماری سرطان مبتلا شده به بیمارستان اوتیل دیو منتقل کردند و می‌گویند او باید برای ادامه درمان به خارج منتقل شود.


بیشتر بخوانید: درگیری نیرو‌های امنیتی بیروت با تظاهرکنندگان
وزیر کشور لبنان: نفوذی‌ها تلاش می‌کنند میان نیرو‌های امنیتی و معترضان درگیری ایجاد کنند


این در حالی است که اساس داده‌های پزشکی الفاخوری اصلا به سرطان مبتلا نیست و بستری شدن او در بیمارستان به منظور مقدمه چینی برای فراری دادن او از لبنان با سوء استفاده از شرایط ناآرام کنونی در این کشور است.

الفاخوری که به قصاب بازداشتگاه الخیام معروف است اواخر دهه هفتاد مسؤول بازداشتگاه الخیام، از مهم‌ترین زندان‌های رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، قبل از آزاد‌سازی در سال ۲۰۰۰ بود و نقش اساسی در شکنجه زندانیان این بازداشتگاه داشت، از این رو به قصاب الخیام معروف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار