شرکت راک استار به تازگی جزیییات بروزرسانی آینده بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام کرد که براساس آن به بازی مذکور قابلیت Photo Mode اضافه خواهد شد.

اضافه شدن قابلیت Photo Mode به نسخه کنسولی بازی Red Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از بازی‌های پرطرفدار رایانه‌ای است که توسط شرکت راک استار ساخته شده و تا ماه گذشته صرفا برای کنسول‌های خانگی در دسترس کاربران قرار داشت. از زمان عرضه این بازی برای کنسول‌های خانگی، شایعاتی مبنی بر عرضه آن برای پلتفرم کامپیوتر نیز در فضای مجازی منتشر شده بود که شرکت راک استار نسبت به آن‌ها هیچ واکنشی نشان نمی‌داد و به نوعی عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر به موضوعی گنگ تبدیل شده بود.

اما چند ماه پیش شرکت راک استار به طور رسمی اعلام کرد که این بازی به زودی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد و در حال حاضر حدود دو ماه از عرضه این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر می‌گذرد؛ این عنوان در زمان عرضه برای پلتفرم کامپیوتر دارای ایرادات بسیار زیادی بود که هر گیمری را آزار می‌داد، اما در کنار تمامی ایراداتی که در نسخه پلتفرم کامپیوتر این بازی وجود داشت، قابلیتی نیز وجود داشت که در نسخه‌ کنسولی این بازی‌ وجود نداشت و این قابلیت توانست گیمرهای زیادی را جذب خود کند.

اضافه شدن قابلیت Photo Mode به نسخه کنسولی بازی Red Dead Redemption 2

نسخه کامپیوتری بازی Red Dead Redemption 2 از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به کنسول‌ها بهره می‌برد، به همین دلیل شرکت راک استار در این عنوان از قابلیت Photo Mode پشتیبانی می‌کند که این قابلیت می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را از محیط بازی ثبت کند. اما به تازگی راک استار اعلام کرده است که این قابلیت به نسخه کنسولی بازی نیز اضافه شده است و گیمرها می‌توانند با دریافت بروزرسانی جدید بازی آن را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: فهرست کامل عناوین رونمایی شده در مراسم The Game Awards 2019


همچنین به قابلیت Photo Mode امکان حرکت دوربین با فرم دلخواه و اضافه کردن فیلترهای رنگی یا متن و استیکر نیز به تصاویر ثبت شده اضافه شده است. علاوه بر این در بروزرسانی جدید کنسول PS4 کلیه مواردی که در بخش داستانی نسخه کامپیوتر بازی وجود داشت نیز به بازی اضافه شده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • داستان Gang Hideouts
  • ماموریت شکار خرگوش
  • اضافه شدن اسلحه‌های جدید
  • اضافه شدن اسب جدید
  • ماموریت To The Ends of The Earth

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار