مدير دفتر انجمن سينمايى جوان كرج گفت: سيزدهمين هفته فیلم و عکس كرج از ۲۱ تا ۲۴ آذر در پردیس سینمایی اکومال کرج برگزار شد.

اختتامیه سیزدهمین هفته فیلم و عکس کرجمحمد حسين عابدى، مدير دفتر انجمن سينمايى جوان كرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: سيزدهمين هفته فیلم و عکس  در بخش عکس با محوریت  و موضوع کرج و استان البرز برگزار شد.

محمد حسين عابدى افزود: بخش فیلم این جشنواره شامل چهار بخش بود، بخش ویژه مختص فیلمسازان استان البرز  بود که در یک سال اخیر اثر آنها به جشنواره راه یافته و مورد تقدیر قرار گرفته ،بخش دوم شامل فیلم اولی ها بود که برای اولین بار وارد عرصه فیلم سازی شدند.

او گفت: در بخش سوم کودکان 9 تا15 سال که فیلم های کوتاه ساختند به میدان آمدند و  بخش چهارم که بخش اصلی و رقابتی بود در سه بخش داستانی ، مستند و تجربه گرا آثار نمایش داده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدير دفتر انجمن سينمايى جوان كرج افزود: در اختتامیه ايى كه امروز برگزار شد برگزیدگان تمامی شاخه های سینمایی از بهترین کارگردان، فیلم نامه نویس و تدوین تقدیر شد.

عابدى گفت: هدف اصلی این جشنواره ارتقای سطح کیفی آموزش فیلمسازان بود که در همین هفته  در جشنواره چندین کارگاه آموزشی با حضور مدرسان و فیلمسازان مطرح سینمای کشور در جهت ارتقای سطح آموزشی به سینمای جوان و ایجاد انگیزه در جهت رقابت در سيزدهمين هفته فيلم و عكس كرج برگزار شد.

انتهای پیام/ خ . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.