معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ابر پروژه های راه سازی کشور در محدوده البرز بزودی به بهره برداری می رسد که این امر مرهون پیگیری های جدی استاندار البرز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خیرالله خادمی شامگاه یکشنبه با حضور در دفتر استاندار البرز با بیان این که با بهره برداری از پروژه کنارگذر جنوبی تهران و البرز (آزادراه چرمشهر_آبیک) نفس ۲ استان باز می شود، گفت: این پروژه بزرگ در مراحل پایانی قرار دارد.

او افزود: در دوران استانداری دکتر شهبازی، ابر پروژه های راه سازی کشور در البرز به بهره برداری می رسند.

خادمی گفت: منطقه یک آزادراه تهران_شمال و ادامه آزادراه شهید همت نیز روند بسیار خوبی دارند و پس از افتتاح آنها تحول شگرفی در راه های کشور رقم می خورد.

او افزود: گستردگی ارتباطات و پیگیری های استاندار البرز در مجموعه وزارتخانه تاثیر بسزایی در روند پیشرفت پروژه ها داشته است.

گفتنی است عصر امروز نیز کلنگ خانه های سازمانی قضائی نیروهای مسلح استان با حضور استاندار البرز و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بر زمین خورد.

در این مراسم که با حضور شهبازی، استاندار البرز و حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور برگزار شد، بازدیدی نیز از روند تکمیل ساختمان اداری و آموزشی سازمان قضائی استان البرز صورت گرفت.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.