رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیاتی مشترک با پلیس شهریار خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی قاچاقچیان حرفه¬ای مواد افیونی مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و در مخفیگاهش در شهرستان شهریار پنهان کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم علاوه بر اینکه مقدار موادمخدر در مخفیگاهش پنهان کرده است، قصد دارد در فرصت مناسبی مواد مخدر خریداری شده را به شهر تهران منتقل و به مشتریانش بفروشند.

بخشنده با بیان اینکه تحقیقات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبرازه با مواد مخدر به پایان رسید، تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

این مقام پلیسی افزود: با اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به شهر شهریار اعزام و موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان شهریار شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه در بیستم آذرماه ماموران اعزامی پس از حصول اطمینان از حضور قاچاقچی مواد مخدر در مخفیگاهش، برای دستگیری وی وارد عمل شدند.


بیشتربخوانید: کامیونی در محور شهید آوینی واژگون شد


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی مشترک با پلیس شهریار، سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از آن محل، مقدار ۲۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار