رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: تیم پاکنژاد در المپیاد ورزشی محلات مقام نخست را کسب کرد.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به شرکت ۹ تیم کبدی ساحلی در هفتمین المپیاد ورزشی محلات، گفت: در مسابقات کبدی ساحلی هفتمین المپیاد ورزشی محلات یزد از بین تیم‌های شرکت کننده تیم پاکنژادعنوان قهرمانی و تیم‌های محله باغ گلشن و صدرای امامشهر نیز به ترتیب موفق به کسب عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات شدند.

ملازینلی افزود: با توجه به شرکت شش نفر در هر تیم، در این دوره قریب به ۵۰ ورزشکار کبدی ساحلی شهرستان یزد حضور داشتند.

او اظهار داشت: ۱۶ مسابقه کبدی ساحلی در هفتمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد برگزار شد تا تیم منتخب پایانی مشخص شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: در این دوره و هم دوره گذشته ورزشکاران بسیار خوبی در این رشته ورزشی در شهرستان یزد شناسایی شدند که امیدواریم با پرورش این استعدادها، حرفی در این زمینه در کشور برای گفتن داشته باشیم.

ملازینلی با بیان اینکه این مسابقات در زمین درون محله‌ای شاه ابوالقاسم یزد برگزار شد، گفت: این زمین درون محله‌ای با همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد تجهیز و برای مسابقات ساحلی در زمینه‌های مختلف ورزشی آماده و در اختیار این محله قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار