کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:امروز مه غلیظ صبحگاهی را در بیشتر مناطق استان شاهد بودیم که این وضعیت با افزایش دما بتدریج برطرف می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم پایداری هوا تا بعد از ظهر روز دوشنبه در استان، اظهار کرد: امروز مه غلیظ صبحگاهی را در بیشتر مناطق استان شاهد بودیم که این وضعیت با افزایش دما بتدریج برطرف می‌شود.

او با بیان اینکه شاخص امروز کیفیت هوا واقعی نبود، افزود: مه آلودگی و رطوبت جو صبح امروز سبب شد که میانگین شاخص آلودگی هوا کمی از وضعیت واقعی بالاتر نشان داده شود در حالی که براساس پیش بینی ما کیفیت هوا همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و این شرایط تا ظهر فردا دوشنبه ادامه دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارش زایی بعد از ظهر فردا در مناطق غرب و جنوب استان فعال خواهد شد.

علی عسگریان افزود: فعالیت این سامانه تا روز سه شنبه ادامه دارد و بارش برف و باران را در بیشتر مناطق به ویژه جنوب و غرب استان شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

او گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.