رئیس شبکه دامپزشکی بیجار گفت‌: یک واحد دامداری که به صورت غیر مجاز اقدام به کشتار دام و عرضه آن می‌کرد، کشف و پلمب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هادی اسکندری رئیس شبکه دامپزشکی بیجار گفت: صاحبان این دامداری به صورت غیرمجاز اقدام به کشتار دام و فروش گوشت‌ها در شرایط غیر بهداشتی می‌کردند که با شکایت دامپزشکی محل مورد نظر پلمب و افراد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

او ضمن تقدیر از دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان بیجار افزود: برخی افراد سودجو با کشتار غیر مجاز دام‌های بیمار در مکان‌های غیر بهداشتی و فروش گوشت آن به قیمت ارزانتر از بازار، سلامت مصرف کنندگان را به خطر می‌اندازند.

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار بیان کرد: مردم گوشت و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و هنگام خرید گوشت به مهر بهداشتی دامپزشکی روی لاشه دام توجه داشته باشند.

اسکندری اظهارداشت: مصرف گوشت‌های غیر بهداشتی موجب انتقال بیماری‌های انگلی و عفونی و افزایش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌شود لذا مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تلفن ۳۸۲۲۳۹۹۱ به اطلاع کارشناسان شبکه دامپزشکی برسانند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار