معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در کارگروه شرکت‌های دانش‌ بنیان در تلاش هستیم سهم خود را از پژوهش در تولید ناخالص داخلی، به اهداف تعیین شده برسانیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری با اشاره به توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر، گفت: در تلاش هستیم از پژوهشگران حمایت بیشتری داشته باشیم و سهم خود را از پژوهش در تولید ناخالص داخلی، به اهداف تعیین شده برسانیم.
 
او ادامه داد: امیدوارم با برگزاری چنین رویداد‌هایی در سطح استان بتوانیم اهداف مهمی که در زمینه پژوهش و فناوری در کشور تدوین شده را محقق کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری، در افق ۱۴۰۴، سهم پژوهش در تولید ناخالص داخلی ۴ درصد پیش‌بینی شده است که برای تحقق این مهم باید بیش از پیش تلاش کنیم.

موسوی با اشاره به توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر افزود: در کارگروه شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه کاری واقفین علم و فناوری با محوریت استانداری در تلاش هستیم از پژوهشگران حمایت بیشتری داشته باشیم و سهم خود را از پژوهش در تولید ناخالص داخلی، به اهداف تعیین شده برسانیم.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.