هاشمی گفت: چندسال پیش تفاهم نامه احداث مترو در نمایشگاه بین المللی تهران منعقد شد، ولی به آن توجه چندانی نشده است.

نقش مترو در نمایشگاه بین المللی بسیار تاثیر گذار است/متاسفانه به عملیاتی شدن مترو در نمایشگاه بین المللی توجه می شودمحسن هاشمی رئیس شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برگزاری نمایشگاه ها برای اقتصاد کشور بسیار اهمیت دارد. با برگزاری منظم نمایشگاه های داخلی و بین المللی و استقبال مردم از آنها می توان از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

او ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌ها با توجه به تخصصی بودن و همچنین پرمخاطب بودن آنها انتقال بازدیدکنندگان از طریق روش‌های بهینه مانند روش‌های ریلی و مترو باید صورت گیرد تا استقبال مناسبی از تولیدات داخلی شود.

هاشمی افزود: مهم ترین نکته این است که انتقال بهینه افراد به نمایشگاه ها چگونه انجام می شود، باید از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری و حمل و نقل عمومی تقویت شود. زیر ساخت ها مهیاست و منتظر تزریق تجهیزات هستیم.


بیشتر بخوانید: حضور ۱۶ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی متالورژی


رئیس شورای شهر اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه BRT  و مترو گسترش یافته و تفاهم نامه‌ احداث مترو در نمایشگاه بار‌ها امضاء شده است، اما متاسفانه به آن عمل نمی شود. در شرایط امروز نقش مترو مصلی در نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار تاثیر گذار است و در نمایشگاه بین المللی هم می تواند موثر باشد.

هاشمی بیان کرد: تفاهم نامه مترو با نمایشگاه بین المللی در زمانی که بنده مدیرعامل مترو بودم منعقد شد و قرار بود عملیاتی شود، اما زمانی که از مترو رفتم خیلی پیگیری نشد و به دنبال پاک کردن صورت مسئله بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
برا زمين نمايشگاه شهرداري بد جوري دندون تيز كرده تا مثل پارك لاله خورد خورد بفروشتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
عجب ذکاونی !!!!!
چشم بسته غیب میگوید
آخرین اخبار