کارشناس گردشگری خوزستان گفت: باید برای معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان برنامه ریزی مناسب و بلند مدت شود.

بینه سادات صدر خوزستان کارشناس گردشگری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این استان در زمینه‌های مختلف گردشگری ظرفیت فراوانی دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود که هیچ یک از ظرفیت‌ها تحت شعاع دیگری قرار نگیرد و به همه آن‌ها توجه گردد، زیرا نباید ظرفیت‌های استان ناشناخته بماند.

او افزود: هر کدام از ظرفیت‌ها می‌تواند باعث توسعه گردشگری و ایجاد منافع بسیار خوب اقتصادی برای استان شود باتوجه به اینکه در استان گردشگری سلامت، تفریحی و طبیعی نیز قابل گشترش هستند، اما متاسفانه بسیاری از آن‌ها ناشناخته مانده است و ما مشاهد می‌کنیم گاهی گردشگرانی که به استان سفر می‌کنند تنها بخش محدودی از آثار تاریخی و بنا‌های گردشگری استان را می‌شناسند.

صدر بیان داشت: خوزستان یک سرزمین شگفت انگیز است و باید استان و ظرفیت‌های گسترده آن معرفی شود و لازم است مسئولان برنامه ریزی بلند مدت و مناسبی در این زمینه داشته باشند.

کارشناس گردشگری خوزستان تصریح کرد: گردشگری گاهی در استان متاثر از عوامی، چون گرما، خاک و شرایط جوی می‌شود البته مشکلاتی وجود دارد نکته مهم این است که خوزستان استانی ۴ فصل است و باید به همه پتاسیل‌های گردشگری آن توجه شود.

او در پایان گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی مناسب استان را دارند و باید تلاش شود استان به بهترین شکل معرفی گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.