نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت برای نخستین بار در بندرعباس برپا شد.

نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در  بندرعباس گشایش یافت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت:در این نمایشگاه بیش ازهزار عنوان کتاب از صد ناشر  کشور ارائه می شود.

سردار احمد حق طلب افزود: کتاب‌های نمایشگاه با ۲۰ الی ۴۰ درصد تخفیف ناشران و یارانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عرضه می‌شوند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، حمایت از ناشران حوزه دفاع مقدس برای معرفی هر چه بیشتر آثارشان  را از مهم ترین اهداف گشایش این نمایشگاه دانست.

او گفت: رونمایی از کتاب، نشست‌های تخصصی پیرامون نهضت طرح جامع کتاب در حوزه مقاومت، برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای تئاتر خیابانی از مهمترین برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: جانبازان، آزادگان و ایثارگران ناگفته‌های بر زمین مانده و درون سینه مانده از دوران جنگ تحمیلی را ثبت و ضبط کنند و در اختیار اهل قلم قرار دهند تا این رشادت‌ها بهتر از گذشته به نسل فعلی و نسل‌های آینده منتقل شود.

رضا کمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:  ۴۱ عنوان کتاب از استان هرمزگان با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به چاپ رسیده است که  در این نمایشگاه توزیع می‌شود.

دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت تا ۲۹ آذر در محل مسجد جامع بندرعباس دایر است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.