علیخانی درباره استعفای معاونت حمل و نقل و ترافیک و آخرین وضعیت ناوگان اتوبوسرانی پایتخت توضیحاتی داد.

علیخانی: به دنبال تغییر معاونت حمل و نقل نبودیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در توضیح آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه روز چهارشنبه رئیس شورای شهر تهران با معاون اول رئیس جمهور قرار شد در کنار نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از محل صندوق ذخیره ارزی اعتبار خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس تأمین شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به استعفای محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ما به دنبال تغییر نبودیم و تنها می‌خواستیم برخی از عملکرد‌ها اصلاح شود.

علیخانی با تاکید بر اینکه قبلا برنامه‌ای برای خرید اتوبوس وجود نداشت، گفت: پیشتر مدیریت شهری و دولت به دنبال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی بودند که با اعتراض آقای هاشمی مبنی بر اینکه باید در پایتخت اتوبوس خریداری و به ناوگان اضافه شود، قرار شد در جلسه‌ای که با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار شد در یک بازه زمانی ۳ هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود.

او در پاسخ به این سوال که آخرین بار چه زمانی از مترو استفاده کردید؟ گفت: آخرین بار ۳ ماه گذشته بود که از مترو استفاده کردم و باید بگویم با توجه به ازدحام جمعیت ما در مدیریت شهری بحث خرید واگن مترو را پیگیری می‌کنیم و از این محل به دنبال خرید ۳۳۰ دستگاه واگن هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار