معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: با افزایش سرمایه گذاران بخش خصوصی، فراوری و بسته بندی ماهی تیلاپیا در بافق انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا در بافق، گفت: نشستی تخصصی برای رفع مشکلات حوزه گازرسانی برگزار می‌شود تا راه برای فعالان پرورش ماهی تیلاپیا در بافق هموار‌تر شود.

او بر ضرورت ترویج مباحث مربوط به ماهی تیلاپیا و ارزش غذایی این گونه برای کشور تاکید کرد و افزود: در این راستا نشست تخصصی با صدا و سیما و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد تصریح کرد: با جذب سرمایه گذار فراوری ماهی تیلاپیا در بافق انجام می‌شود.

 عظیمی گفت: مقاومت بالا در برابر بیماری‌ها و در آب‌های دارای کیفیت پایین، سازگاری و عادابته شدن با شرایط متنوع زیست محیطی، قابلیت تبدیل ضایعات کشاورزی – دامی و آلی به پروتئین با کیفیت بالا، میزان رشد بالا و رشد آسان و سریع در پرورش متراکم از مزایای انتخاب تیلاپیا به عنوان بهترین ماهی تولید گوشت است.

در نشست بررسی مسائل و مشکلات پرورش تیلاپیا در بافق مباحثی در رابطه با تامین گاز، برق و تسهیلات بانکی مطرح و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار