کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی با استقلال بار اول و دوم نبود که از داوری متضرر شدیم و تاکنون در ۶، ۷ بازی از اشتباهات سهوی داوران ضرر کردیه ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرتضی غلامعلی تبار کاپیتان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از بازی برابر استقلال گفت: برابر تیم بزرگ استقلال بازی جسورانه‌ای به نمایش گذاشتیم و هیچ ترسی از حریف نداشتیم. بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و با تمام وجودشان بازی کردند، اما به هر حال حریف استقلال بود و نمی‌توانیم قدرت این تیم را نادیده بگیریم. به استقلالی‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

غلامعلی تبار درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: متاسفانه هیچ کسی به تیم ما نگاه و توجهی نمی‌کند و صدای اعتراض ما به گوش کسی نمی‌رسد. بار اول و دوم نیست که از داوری متضرر می‌شویم و تاکنون در ۶، ۷ بازی از اشتباهات سهوی داوران ضرر کردیم. ناراحتی ما این است که چرا هیچ وقت یکی از این اشتباهات به نفع ما نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: بارانی: داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت


او افزود: در بازی‌های ما با پارس جنوبی جم، پیکان و گل گهر داوری مشکل داشت و اگر می‌توانستیم همان بازی ها را ببریم، اکنون به جای ۶ امتیاز ۱۲، ۱۳ امتیاز داشتیم. برای تیمی مانند شاهین شهرداری بوشهر که با بودجه مختصر شهرداری بسته شده، همین تک امتیازات تعیین کننده است، اما اشتباهات داوری برای ما تبدیل به یک معضل شده و نمی‌دانیم که این دردمان را به چه کسی بگوییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار