سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس بسیار بی کیفیت بود و روی روند بازی هر ۲ تیم تاثیر گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعداز پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: به تیمم تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مانند بازی قبلی بودیم. از طرفداران تشکر می‌کنم که امروز یار دوازدهم ما بودند.

او درباره کیفیت زمین چمن در این دیدار اظهار کرد: کیفیت زمین خوب نیست. این شرایط به بازی زیبا آسیب می‌زند. بازیکنان بر این مشکلات فائق آمدند و شایستگی کسب سه امتیاز را داشتند.

کالدرون درباره غیبت بیرانوند دراین دیدار و اینکه آیا او به خاطر مسائل انضباطی نیمکت نشین بود یا نه گفت: او دیروز آزمایش داد و من از او خواستم روی نیمکت بنشیند، چون نمی‌خواستیم ریسک کنیم. احتمال مصدومیت او ۵۰ درصد بود و من خواستم و را برای ادامه فصل حفظ کنم. از اینکه کنار تیم حضور داشت ممنونم.


بیشتر بخوانید: مصدومیت مدافع پرسپولیس جدی نیست


کالدرون درباره ادامه غیبت عالیشاه گفت: مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. همیشه درباره یک فرد خاص سوال می‌کنید، اما برای من تیم مهم است و  همیشه من تصمیم می‌گیرم.

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه کردن کنعانی‌زادگان در اواخر بازی و استراتژی‌اش در این دقایق اظهار کرد: هفت دقیقه به پایان مانده بود و او را وارد زمین کردیم. می‌خواستیم بازی هوایی سایپا را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار