تیم راگبی خراسان رضوی قهرمان مسابقات ١٥ نفره آقایان شد.

عبدالله حسن پور رئیس انجمن راگبی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ۱۵ نفره آقایان با حضور چهار تیم منتخب کشور و به مدت دو روز در بابلسر مازندران برگزار شد.

او ادامه داد: در مرحله‌ی اول این مسابقات تیم خراسان رضوی مقابل تیم مازندران قرار گرفت و با شکست این‌تیم موفق شد به مرحله نهایی راه پیدا کند.

رئیس انجمن راگبی خراسان رضوی گفت: در مرحله‌ی نهایی تیم قدرتمند داتیس مقابل ما قرار گرفت که با بازی خوب بازیکنان تیم خراسان رضوی موفق شدیم این تیم را هم شکست بدیم و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنیم.

حسن پور با بیان اینکه در چند سال گذشته بدنه‌ی اصلی و بخش عمده‌ی بازیکنان تیم ملی راگبی ایران را بازیکنان و سرمربی خراسان رضوی تشکیل می‌دهند، گفت: امسال هم بخش عمده‌ی بازیکنان تیم ملی راگبی ایران را خراسانی‌ها تشکیل خواهند داد و برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده می شویم.

در مسابقات چهار جانبه قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ، تیم‌های داتیس، ری راگبی و مازندران به ترتیب مقام دوم تا چهارم را در رشته راگبی کسب کردند.
 
انتهای پیام// ب. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.