طلسم صادر نشدن ابلاغیه اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال شکست

احکام اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دنبال گذشت ۲۴ روز از معرفی آن‌ها صادر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ۲۷ آبان و به دنبال گذشت حدود چهار ماه از ریاست هدایت الله ممبینی در کمیته داوران، اعضای جدید این کمیته را معرفی کرد. بر این اساس فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، حسین نیرویار، علیرضا کهوری، حیدر شکور و نادره درودیان به عضویت کمیته داوران درآمدند تا این کمیته از تک نفره بودن خارج شود.

با این وجود در اتفاقی عجیب برای هیچ یک از اعضای جدید این کمیته، ابلاغیه‌ای برای فعالیت ارسال نشده و همین امر شائباتی را درباره فرمالیته بودن معرفی افراد مذکور برای حضور در تصمیم گیری‌های مدیریتی بخش داوری کشورمان ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید: اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شدند


البته طبق اعلام یکی از اعضای معرفی شده این ابلاغیه پنج شنبه هفته پیش (۲۱ آبان) و پس از گذشت ۲۴ روز از معرفی آن‌ها ارسال شده و قرار است از این به بعد اعضای کمیته داوران به شکل رسمی فعالیت شان را آغاز کنند.

تاخیر در ارسال نشدن حکم اعضای جدید کمیته داوران در هفته‌های اخیر سبب انتقادات زیادی از هدایت الله ممبینی و مدیران فدراسیون شده، اما با صدور این احکام انتظار می‌رود تصمیم گیری در این کمیته از حالت تک بعدی خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار