معرفی ۲ واحد مرغداری به مراجع قضایی لنگرود

۲ واحد مرغداری در لنگرود به جرم آلودگی محیط زیست به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سید امین نجات، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: مسئولان دو واحد مرغداری به دلیل عدم توجه به اخطاریه‌های صادره از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به جرم آلودگی محیط زیست و به واسطه عدم رعایت ملاحظات محیط زیستی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی مستقر در سطح شهرستان به طور مستمر از سوی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست مورد پایش قرار می‌گیرد، بنابراین واحد‌های موصوف می‌بایست از ایجاد آلودگی‌های محیط زیست خودداری و ضوابط ابلاغی را رعایت کنند و در صورت بی توجهی به اخطاریه‌های صادره، مدیر یا مسئول آن واحد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود، از تداوم گشت‌های محسوس و نامحسوس نظارتی- بازرسی این اداره خبر داد و گفت: بر اساس قانون با متخلفان محیط زیست برخورد خواهد شد.

سید امین نجات، با اشاره به اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه عمومی است، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف‌های زیست محیطی موضوع را به اداره‌های محیط زیست و یا مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: محیط زیست ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.