امام جمعه مهریز گفت: رسیدگی به مشکلات و رضایت مندی مردم مهمترین وظیفه و اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به نقش شهید مفتح در دوران انقلاب ، گفت: همه مسئولان از شهید مفتح  الگو بگیرند چراکه او نقش مهمی در تحولات کشور داشت.

او به همکاری مردم با شورای اسلامی و شهرداری در انجام برنامه‌ها و خدمت رسانی مناسب به مردم تاکید تاکید کرد و گفت: همه باید  در مسیر وحدت تلاش کنند.

امام جمعه مهریز با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: مردم با هر نوع سلیقه سیاسی که دارند، باید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را که دوم اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود، آن را تکلیف دینی، ملی و انقلابی خود بدانند و آگاهانه در شعبه‌های اخذ رای حضور یابند.

حجت الاسلام محی‌الدینی  افزود: انتخابات، تعیین کننده سرنوشت هر فرد در قبال آینده خود و جامعه اسلامی است و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو موجب شکست توطئه‌های دشمنان از مردم ایران و انقلاب اسلامی خواهد شد و هرکسی دل در گرو کشور و نظام دارد باید آن را جدی بگیرد.

خطیب جمعه مهریز ادامه داد: عوامل برگزار کننده انتخابات باید همه طبق مقررات وظایف قانونی خود را انجام دهند و از تک تک رای و نظر مردم حفاظت کنند که این کار رسالتی مهم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام محی‌الدینی  افزود: : داوطلبان و هواداران آن‌ها باید حرمت رقبا را پاس بدارند و از مسیر حق و حقیقت خارج نشوند و با مسوولان و برگزار کنندگان انتخابات همکاری لازم داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.