سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از برخی تصمیمات کالدرون ناراحت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت و به پیروزی ۲ بر یک رسید که گل‌های پرسپولیس را در این بازی مهدی ترابی و علی علیپور به ثمر رساندند.

سرخپوشان پایتخت باید در چارچوب هفته پانزدهم به مصاف سایپا بروند که گابریل کالدرون بازهم می‌خواهد سید جلال حسینی را نیمکت نشین کند تا خلیل زاده و کنعانی زادگان بازی کنند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درصدد است تا در مسابقه با شاگردان ابراهیم صادقی، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان را در خط دفاع بازی دهد تا سید جلال حسینی نیمکت نشین باشد که گفته می‌شود او از این موضوع ناراحت است.

سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، محمد حسینی و ... در لیگ نوزدهم ارکان دفاعی پرسپولیس هستند که تا کنون به جز حسین ماهینی و محمد حسینی، دیگر بازیکنان حضور پر رنگی در بازی‌های این فصل پرسپولیس داشته اند.

البته کاپیتان ۳۷ ساله سرخ‌ها در لیگ نوزدهم نیز بازی‌های زیادی برای پرسپولیس انجام داده، اما کالدرون تصمیم دارد تا در بازی با سایپا او را نیمکت نشین کند که گفته می‌شود سبب ناراحتی سید جلال شده است.

 پرسپولیس با زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در ۲ بازی گذشته گلی دریافت نکرده بود و این تیم بدون بیرانوند در اصفهان و برابر ذوب‌آهن با همین زوج هماهنگ در مرکز خط دفاع گلی نخورد و کلین‌شیت کرد اما کالدرون دوباره به ترکیب دفاعی خودش دست زد و در دقایق پایانی مقابل گل گهر گل خورد.


بیشتر بخوانید: حسینی: نادانسته درباره پرسپولیس حرف نزنند/ زمانی که هوادار ما گریه می کرد این افراد کجا بودند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۴:۲۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
جناب حسینی از کسی ناراحت نباش بلکه حرفه ای عمل کن