مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان گفت: عوامل توزیع کیک‌های حاوی قرص شناسایی شدند.

عوامل توزیع کیک‌های مشکوک شناسایی شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،هادی بهلولی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یک سری قرص در مناطق نیک‌شهر و چابهار در کیک‌های خاصی کشف شده که در گشت مشترک از سوی وزارت بهداشت، جمع‌آوری شده و در حال حاضر در آزمایشگاه‌های این وزارتخانه در دست بررسی است.

او  با بیان این‌که در حال حاضر این موضوع در دست پیگیری است و نتیجه نهایی بعد از مشخص شدن نتایج آزمایشات در آینده اعلام می‌شود، بیان کرد: نمونه‌هایی که مشکوک به جاسازی قرص بوده از بازار جمع‌آوری شده و برای تشخیص محتوا به آزمایشگاه فرستاده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان همچنین گفت که منبع و عوامل توزیع کیک‌های مشکوک مشخص شده و در صورتی که نتایج آزمایش نشان دهنده "مورد خاصی" باشد، با عوامل آن برخورد می‌شود.

بهلولی درباره دستگیر شدن عوامل توزیع این کیک‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و تصریح کرد: در حال حاضر منتظر هستیم مشخص شود چیزی که در کیک‌ها بوده واقعا قرص بوده یا مواد خوراکی و باید تا زمان مشخص شدن جواب منتظر بمانیم.


بیشتر بخوانید:کیک‌های حاوی قرص در جنوب سیستان و بلوچستان در دست بررسی است/دو انبار به دستور دادستانی پلمب شد


منبع: ایسنا

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
یه جور میگید شناسایی شد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۲۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
علی الحساب اگه چند تا موشک بزنید تو پالایشگاه های عربستان هیچ ضرری نداره // تا بعدا سر فرصت ببینیم که الوده کردن کیکها کار کیست// حتما کار عوامل اوناست