دبیر اجرایی جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی یزد گفت: ۲۴ قصه گوی یزدی به بخش نهایی رقابتی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافتند.

راه یابی قصه گویان یزدی به بخش نهایی جشنواره بین المللی قصه گوییمهدی آرایی دبیر اجرایی جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی یزد در گفت گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: ۲۴ نفر از قصه گویان یزدی به بخش نهایی رقابتی بیست و دومین جشنواره بین المللی راه یافتند.

آرایی با بیان اینکه در مجموع شش نفر از بخش‌های پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ ها، دختران و پسران و زنان و مردان از یزد در رقابت ملی قرار خواهند گرفت اضافه کرد: پس از رقابت ملی بین استان ها، برگزیدگان نهایی انتخاب می‌شوند.

دبیر اجرایی جشنواره‌ی قصه گویی استانی یزد با اشاره به راه یابی سمیه اصحاب صحف از یزد به مرحله بین المللی افزود: اختتامیه رقابت ملی و بین المللی بیست و دومین جشنواره قصه گویی ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

او به راه یابی ۱۷ قصه گوی ۹۰ ثانیه‌ای به مرحله‌ی رای مردمی اشاره و تصریح کرد: از استان یزد ۶۰ نفر قصه‌های خود را به مدت ۹۰ ثانیه با موبایل ضبط و به دبیرخانه ارسال کرده بودند که از این تعداد ۱۷ نفر به مرحله رای مردمی راه پیدا کردند که تا ۲۷ آذر ماه مهلت رای دهی به آن‌ها در پایگاه اینترنتی www.kanoonfest.ir ممکن است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار