معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، «سینما حقیقت» در بیرجند اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در پردیس سینمایی چارسو تهران در حال برگزاری است

او با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده، ۶ اثر از فیلم‌های جشنواره در سینما فردوسی بیرجند در روز‌های ۲۴ و ۲۵ آذرماه سال جاری به روی پرده خواهد رفت.

زمزم ادامه داد: روز یکشنبه سه فیلم «عروسکان» به کارگردانی علی دلکاری، «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی و «روایت رهبری» به کارگردانی مهدی نقویان به ترتیب در سانس‌های ۱۷، ۱۸:۳۰ و ۱۹:۳۰ یکشنبه به نمایش گذاشته می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه دوشنبه نیز سینما فردوسی با نمایش فیلم‌های «واکس چه» به کارگردانی کامران حیدری در سانس اول، «۱۳هزار قدم» به کارگردانی اشکان احمدی در سانس دوم و در سانس پایانی «بانو عصمت» به کارگردانی محمد حبیبی منصور میزبان علاقمندان به سینمای مستند خواهد بود.

او با اشاره به اینکه اکران این فیلم‌ها برای عموم رایگان می‌باشد.  ادامه داد: اکران فیلم‌های سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» در خراسان جنوبی برای اولین بار انجام می‌گیرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار