استاندار و مسئولان استانی از سال‌ها تلاش سردار رجبی فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در بیستمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور استاندار و مسئولان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد از سال‌ها زحمات سردار محمدحسین رجبی فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که همواره دغدغه محرورمیت‌زدایی در مناطق محروم کردستان را داشته و دارد، قدردانی شد.

سردار رجبی، فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب؛ از همه افرادی که دل در گرو نظام و انقلاب داشته و دلسوزانه در راستای پیشرفت و رشد کردستان تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود که این توجهات همچنان ادامه پیدا کند.

او با اشاره به برگزاری دو کنگره شهدا در استان گفت: انتظار می‌رود همه با هم برای برگزاری چنین فعالیت‌های ارزشمندی بیشترتلاش کنیم.

سردار رجبی از زحمات همه مدیران کل تشکر و قدردانی کرد و گفت: با همت و تلاش‌هایتان، کار‌های ارزشمندی در استان انجام‌شده و با مشارکت نهاد‌های حاکمیتی کار‌ها به خوبی پیش رفته است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی بوده و در برخی از شاخص‌ها وضعیت خوبی داشته و باید عقب ماندگی‌ها سایر حوزه‌ها نیز جبران شود.

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندساله سردار محمدحسین رجبی در سمت فرمانده سپاه استان کردستان و تلاش‌های شبانه‌روزی در جهت اقدامات محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های صورت گرفته تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.